Monday, November 8, 2010

Ebook OD + ASB + CC

Mahukah anda Sebuah Buku Yg Memuatkan Teknik-teknik Menggandakan Wang??

Mahukah anda sebuah buku yg akan mengajar Teknik-teknik Meminimakan Caj Kredit Kad anda?

Tahukah anda Bagaimana Utk Menyimpan Setiap Bulan Sebanyak RM 1000.00? Dan Lebih dari itu Jika anda Mahu??

Tahukah anda dahulu saya Bayar rm970 setiap bulan utk ASB Loan saya, tp kini saya hanya byr RM 100 shj?? 




Percayalah, kerana kami telah pun melakukannya!

Siapa Sedara Salihan Mohd Juri ni??
Admin & Creator kepada Team Overdraft FB @ dikenali sbg bijakasb dlm Forum CariGold



SEDIKIT PREVIEW





Berapakah harga utk ilmu yg tak ternilai ini?? 


HANYA RM 80.00 SAHAJA!! 
Tunggu~!!


Jika anda beli dari saya, saya akan berikan Personal Coaching kepada Anda Secara Percuma! 

Utk tempoh masa tertentu shj! 








Jadi Tunggu apa lagi? Dapatkan sekarang!

1 comment:

  1. salam boss.. sessi Personal Coaching percuma masih valid lagi kee??

    kalau masih valid .. saya nak purchase ebook & wat appointment?? ok ker..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...